Veelgestelde Vragen

Aandacht voor details. Hoe wordt een meubel gemaakt, met welke materialen, met welk idee en hoe wordt een meubel zo perfect mogelijk afgeleverd. Dit proberen wij allemaal tot in de puntjes uit te werken. Dit hebben wij beschreven op de desbetreffende pagina’s, kunt u echter geen antwoord op uw vraag vinden e-mail of bel ons dan zo snel mogelijk. Onze klantenservice weet ongetwijfeld het antwoord.

> Bestellen

  • Als ik bestel wordt er dan meteen gestart met mijn meubel?
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
  • Kan ik mijn bestelling later nog wijzigen?
  • Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?

> Levering

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  • In welke landen kan er worden geleverd?
  • Hoe lang moet ik wachten op mijn meubel?

> Maatwerk

  • Ik heb specifieke wensen voor mijn meubel. Kan ik dat kenbaar maken?
  • Hoe en waar worden de meubels gemaakt?

> Betalingsmogelijkheden
> Garantie en Reparatie

  • Ik denk dat mijn meubel is beschadigd door de levering. Wat nu?
  • Ik heb mijn meubel zelf beschadigd. Kunnen jullie mij nog helpen?

> Onderhoud en verzorging
> Retourneren

  • Ik heb geen maatwerk meubel besteld, kan ik wel retourneren?

> Contact

 

Samen zijn we Ambassadeurs van het ambacht

Ambacht is helaas uit de Nederlandse winkelstraat verdwenen. Jarenlang heeft Nederland haar ambacht niet kunnen 'waarderen'. We kozen vaker voor 'fast food & goods'. We stonden niet stil bij wat we kochten. Met Veeda willen wij daar verandering in brengen. We willen dat ambachtslieden weer eenvoudig te vinden zijn. Daarom hebben wij de beste ambachtslieden uit heel Nederland verzameld, zodat jij eenvoudig kwaliteit kan vinden bij jou in de buurt.

Lees manifesto

Duurzaam

Ambachtelijk

Lokaal

Transparant